Zasady systemu obrotu


Projektowanie systemów handlu wysokimi częstotliwościami i zarządzanie procesami. Zarządzanie projektowaniem i zarządzaniem procesem wysokiej częstotliwości. Rejestracja Roy E Welsch. Department System Design and Management Program. Publisher Massachusetts Institute of Technology. Date wydane 2009. Firmy handlowe w dzisiejszych czasach są w dużej mierze zależne od wydobycia danych, modelowanie komputerów i rozwój oprogramowania Analitycy finansowi wykonują wiele podobnych zadań w sektorach oprogramowania i produkcji przemysłowej. Jednak sektor finansowy jeszcze nie w pełni zaakceptował standardowe ramy inżynierii systemów i podejścia do zarządzania procesami, które odniosły sukces w przemyśle oprogramowania i produkcji w dziedzinie finansów można zastosować tradycyjne metody projektowania produktów, kontroli jakości, innowacji systematycznych i ciągłego doskonalenia, które można zastosować do dziedziny finansów. Niniejsza praca pokazuje, w jaki sposób wiedza zdobyta dzięki dyscyplinom inżynieryjnym może poprawić projektowanie i zarządzanie procesami handlu wysokiej częstotliwości ystems Systemy handlu wysokimi częstotliwościami są oparte na obliczeniach Systemy te są automatycznymi lub półautomatycznymi systemami oprogramowania, które są z natury złożone i wymagają dużej precyzji projektowej Projekt systemu handlu wysokimi częstotliwościami łączy wiele dziedzin, w tym finansów ilościowych, projektowania systemów i inżynieria oprogramowania W przemyśle finansowym, gdzie teorie matematyczne i modele handlowe są stosunkowo dobrze zbadane, zdolność do wdrażania tych wzorów w prawdziwych praktykach handlowych jest jednym z kluczowych elementów konkurencyjności firmy inwestycyjnej. Możliwość przekształcania pomysłów inwestycyjnych w wydajny handel systemy skutecznie i wydajnie mogą dać przedsiębiorstwu inwestycyjnemu dużą przewagę nad konkurencją W tej pracy przedstawiono szczegółową analizę składającą się z projektowania systemów handlu wysokimi częstotliwościami, modelowania i zasad systemu oraz zarządzania procesami dla rozwoju systemu Szczególny nacisk kładziemy na testy wsteczne i optymalizację, które są rozważano th Najważniejsze elementy w budowaniu systemu handlu Niniejsze badania budują modele inżynierii systemów, które prowadzą do procesu rozwojowego. Wykorzystuje również eksperymentalne systemy handlowe w celu sprawdzenia i zatwierdzenia zasad omówionych w tej pracy. W końcu niniejsza praca stwierdza, że ​​zasady i ramy inżynierii systemów mogą być kluczem do sukcesu w zakresie wdrażania handlu wysokimi częstotliwościami lub ilościowych systemów inwestycyjnych. Thesis SM --Massachusetts Institute of Technology, program do projektowania i zarządzania systemem, 2009 Zeszyt z wersji PDF pracy Zawiera bibliograficzne odniesienia p 78-79.Kluczów programu projektowania systemów zarządzania i zarządzania10. ZASADY TRADEU FAIR. WFTO określa 10 zasad, które organizacje sprawiedliwego handlu muszą przestrzegać w codziennej pracy i przeprowadzać monitorowanie w celu zapewnienia przestrzegania tych zasad. Zasady są również dostępne w języku angielskim hiszpańskim chińskim japońskim rumuńskim słoweńskim hindi i bułgarskim. Jedno stwarzanie możliwości ekonomicznie disad vantaged Producenci Redukcja ubóstwa poprzez handel stanowi kluczową część celów organizacji Organizacja wspiera zmarginalizowanych drobnych producentów, niezależnie od tego, czy są to niezależne firmy rodzinne, czy zgrupowane w stowarzyszenia lub spółdzielnie. Ma to na celu umożliwienie im przejścia z niepewności dochodowej i ubóstwa do samowystarczalność ekonomiczna i własność gospodarcza Organizacja ma plan działania, aby to zrealizować. Zgodność z dwoma przejrzystością i odpowiedzialnością Organizacja jest przejrzysta w zarządzaniu i stosunkach handlowych Odpowiedzialna za wszystkich zainteresowanych stron oraz szanuje wrażliwość i poufność dostarczanych informacji handlowych Organizacja uznaje za właściwe, partycypacyjne sposoby zaangażowania pracowników, członków i producentów w procesy decyzyjne Zapewnia, że ​​wszystkie istotne informacje są dostarczane wszystkim jej partnerom handlowym Kanały komunikacji są dobre i otwarte na wszystkich szczeblach łańcucha dostaw. Przypis Trzy Targi Praktyki handlowe Organizacja wyraża zaniepokojenie dobrobytem małych i średnich przedsiębiorstw, a także nie zmaksymalizuje zysków na ich kosztach. Jest odpowiedzialny i profesjonalny w wypełnianiu swoich zobowiązań we właściwym czasie Dostawcy przestrzegają umów i dostarczają produkty na czas oraz na żądane jakość i specyfikacje. Kupujący handlu lotami, uznając niekorzystne skutki finansowe producentów i dostawców, napełniają zamówienia przy otrzymywaniu dokumentów, a zgodnie z załączonymi wytycznymi dla produktów rzemieślniczych Fair Trade dokonuje się bezpłatnego oprocentowania co najmniej 50 prośba o produkty Fair Trade Fair, przedpłatę co najmniej 50 z rozsądnym odsetkiem jest dokonywana na żądanie Stopy procentowe płacone przez dostawców nie mogą być wyższe niż kupujący koszt wypożyczenia od osób trzecich Opłata za odsetki nie jest wymagana. Dostawcy handlu otrzymują wstępną zapłatę od nabywców, zapewniają, że płatność ta jest przekazywana producentom lub rolnikom którzy dokonują lub rozwijają swoje produkty Fair Trade. Konsultacje z dostawcami przed anulowaniem lub odrzuceniem zamówień W przypadku, gdy zlecenia są anulowane bez winy producentów lub dostawców, odpowiednia rekompensata jest gwarantowana w przypadku już wykonanych robót Dostawcy i producenci konsultują się z nabywcami w przypadku wystąpienia problemu z dostawą i zapewnia odszkodowanie w przypadku, gdy dostarczone ilości i jakość nie odpowiadają fakturowanym organizacjom. Organizacja utrzymuje długoterminowe relacje w oparciu o solidarność, zaufanie i wzajemny szacunek, które przyczyniają się do promocji i wzrostu uczciwego handlu utrzymuje skuteczną komunikację z handlem partnerzy Strony zaangażowane w relacje handlowe chcą zwiększyć wielkość handlu pomiędzy nimi a wartością i zróżnicowaniem ich oferty produktowej jako sposobu na zwiększenie uczciwego handlu dla producentów w celu zwiększenia ich dochodów Organizacja współpracuje z innymi Targami Organizacje handlowe w kraju i unikają nieuczciwej konkurencji nieformalnie zwielokrotniają wzorce wzorców innych organizacji bez zgody. Fair Trade rozpoznaje, promuje i chroni tożsamość kulturową i tradycyjne umiejętności małych producentów, co odzwierciedla ich konstrukcje rzemieślnicze, produkty spożywcze i inne związane z nimi usługi. Prywanie cztery zapłaty za uczciwą cenę A cena godziwa to taka, która została przez obie strony uzgodniona przez dialog i uczestnictwo, zapewniająca równe wynagrodzenie producentom i może być utrzymywana przez rynek. Jeśli istnieją struktury cenowania sprawiedliwego handlu, są one wykorzystywane jako minimum. Fair pay oznacza świadczenie usług socjalnych dopuszczalne wynagrodzenie w kontekście lokalnym uważanym przez samych producentów za uczciwe i uwzględniające zasadę równości wynagrodzeń za równe zatrudnienie kobiet i mężczyzn Organizacje marketingu i importu sprawiedliwego handlu wspierają budowanie zdolności w zależności od potrzeb dla producentów, aby umożliwić im ustalenie uczciwa cena. Pięć Pięć Nie Zapewniających Pracy Dziecka i Przymusowej Pracy Organizacja przylega do ONZ Konwencja o Prawach Dziecka i lokalne prawo lokalne dotyczące zatrudniania dzieci Organizacja zapewnia, że ​​nie ma pracy przymusowej w jej pracowników, a także członków lub pracodawców domowych. Organizacje zajmujące się sprzedażą produktów Fair Trade z grup producentów bezpośrednio lub poprzez pośredników zapewniają że w produkcji nie ma pracy przymusowej, a producent jest zgodny z Konwencją Narodów Zjednoczonych o prawach dziecka i krajowym prawodawstwem lokalnym dotyczącym zatrudnienia dzieci Wszelkie zaangażowanie dzieci w produkcję produktów Fair Trade, w tym uczenie się tradycyjnej sztuki lub rzemiosła jest zawsze ujawniany i monitorowany oraz nie wpływa niekorzystnie na samopoczucie dzieci, bezpieczeństwo, wymogi edukacyjne i potrzebę gry. Przypisowe sześć zobowiązań do niedyskryminacji, równouprawnienie płci i kobiety, a wzmocnienie gospodarcze i wolność stowarzyszania Organizacja nie dyskryminuje w wynajmowaniu, wynagrodzeniu, dostępie do szkoleń, promocji, wypowiedzeniu lub wycofaniu z wyścigu, c aste, pochodzenie narodowe, religię, niepełnosprawność, płeć, orientację seksualną, członkostwo w związkach, przynależność polityczną, status lub wiek chorych na AIDS. Organizacja ma jasną politykę i plan promowania równości płci, zapewniającej, że kobiety i mężczyźni mają możliwość uzyskać dostęp do zasobów, które muszą być produktywne, a także zdolność do wywierania wpływu na szersze otoczenie polityczne, regulacyjne i instytucjonalne, które kształtują ich życiorysy i życie Konstytucyjne konstytucje i konstytucje organizacyjne umożliwiają i umożliwiają kobietom aktywne członki organizacji we własnym zakresie, gdzie jest organizacją członkowską, a także zajmuje stanowiska kierownicze w strukturze zarządzania, niezależnie od statusu kobiet w odniesieniu do własności aktywów, takich jak ziemia i własność. Gdzie kobiety są zatrudnione w organizacji, nawet tam, gdzie jest nieformalna sytuacja w zatrudnieniu, otrzymują równe wynagrodzenie za taką samą pracę Organizacja uznaje prawa kobiet do pełnego zatrudnienia i jest zobowiązanie do zapewnienia kobietom pełnych ustawowych świadczeń pracowniczych Organizacja uwzględnia szczególne potrzeby w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa kobiet w ciąży oraz karmiących piersią matki. Organizacja szanuje prawo wszystkich pracowników do tworzenia i włączania się do związków zawodowych wybranych przez nich i negocjacje zbiorowe Jeśli prawo do łączenia związków zawodowych i negocjacji zbiorowych są ograniczone prawem i środowiskiem politycznym, organizacja umożliwi organizację niezależnych i wolnych stowarzyszeń i negocjacji dotyczących pracowników Organizacja zapewnia, że ​​przedstawiciele pracowników nie są dyskryminowani w miejscu pracy. Principle Siedem Zapewnienie dobrych warunków pracy Organizacja zapewnia bezpieczne i zdrowe środowisko pracy dla pracowników i członków Zgodność z prawem krajowym i lokalnym oraz konwencjami ILO w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa jest zgodna z minimalnymi wymaganiami. Godziny i warunki pracy dla pracowników i członków a każda osoba wykonująca pracę domową spełnia warunki ustalone ed przez krajowe i lokalne przepisy prawa i konwencje MOP. Organizacje pozarządowe znają warunki bezpieczeństwa i higieny pracy w grupach producentów, które kupują. Stale poszukują informacji na temat kwestii związanych ze zdrowiem i bezpieczeństwem oraz poprawy praktyk w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa w grupach producentów. Osiem Osiem Osiągnięcie Budowania Umiejętności Organizacja dąży do zwiększenia pozytywnych skutków dla małych, zmarginalizowanych producentów poprzez sprawiedliwy handel. Organizacja rozwija umiejętności i zdolności własnych pracowników lub członków. Organizacje pracujące bezpośrednio z drobnymi producentami opracowują konkretne działania, aby pomóc producenci ci polepszają umiejętności zarządzania, zdolności produkcyjne i dostęp do rynków - lokalny regionalny międzynarodowy handel sprawiedliwy i główne nurty w stosownych przypadkach organizacje, które kupują produkty Fair Trade za pośrednictwem pośredników sprawiedliwego handlu na południu pomagają tym organizacjom rozwijać ich zdolność wspierania zmarginalizowanych grup producentów, oni wo rk with. Principle Nine Promowanie sprawiedliwego handlu Organizacja uświadamia sobie cel Fair Trade oraz potrzebę większej sprawiedliwości w handlu światowym poprzez sprawiedliwy handel Opowiada się za celami i działaniami sprawiedliwego handlu zgodnie z zakresem organizacji Organizacja dostarcza swoim klientom informacje o sobie, o produktach, które sprzedaje, a także organizacjom producentów lub członkom tworzącym lub zbierającym produkty. Uczciwe techniki reklamowe i marketingowe są zawsze używane. Załadowanie dziesięć Respekt dla organizacji środowiskowych, które produkują produkty Fair Trade maksymalizują wykorzystanie surowce ze źródeł zarządzanych w sposób zrównoważony w ich zakresie, w miarę możliwości lokalnie, w miarę możliwości wykorzystują technologie produkcyjne, które mają na celu zmniejszenie zużycia energii iw miarę możliwości wykorzystanie technologii energii odnawialnej minimalizujących emisję gazów cieplarnianych Poszukują minimalizacji wpływu strumienia odpadów na środowisko Targi Handel producentów surowców rolnych minimi wpływa na środowisko, stosując metody produkcji organicznej lub niskiej użyteczności pestycydowej. Gdziekolwiek jest to możliwe, oferenci i importerzy produktów Fair Trade priorytetowo traktują zakup produktów wytwarzanych z surowców, pochodzących ze źródeł zarządzanych w sposób zrównoważony, a także mają najmniejszy wpływ na środowisko. Wszystkie organizacje wykorzystują materiały poddane recyklingowi lub łatwo ulegają biodegradacji w celu zapakowania w jak największym stopniu, a towary są wysyłane drogą morską wszędzie tam, gdzie to możliwe. Najwcześniejsze poprawki i zatwierdzenia przez członków WFTO w październiku 2017 r. ORGANIZACJA HANDLU W ORZECZEŃSTWO TRANSPORTU Podstawy systemu handlu. Porozumienia WTO są długie i złożone, ponieważ są to teksty prawne obejmujące szeroką gamę działań, które dotyczą rolnictwa, wyrobów włókienniczych i odzieży, bankowości, telekomunikacji, zakupów rządu, standardów przemysłowych i bezpieczeństwa produktów, przepisów sanitarnych dotyczących żywności, własności intelektualnej i wielu innych w tym wszystkim działają proste, podstawowe zasady Te zasady są podstawą wielostronnego systemu handlowego. Bliższe spojrzenie na te zasady. Kliknij, aby otworzyć element Drzewo nawigacji po obiekcie otworzy się tutaj, jeśli włączysz obsługę JavaScript w przeglądarce. Niezdrawiam MFN traktuj inne Również na równych prawach zgodnie z porozumieniami WTO kraje nie mogą normalnie rozróżniać między swoimi partnerami handlowymi Przyznawać specjalną korzyść, taką jak niższa stawka celna dla jednego ze swoich produktów i musisz to zrobić dla wszystkich pozostałych członków WTO. najbardziej uprzywilejowane traktowanie w systemie wielostronnego traktowania w sprawach indywidualnych (MFN) Patrz ramka Jest to tak ważne, że jest to pierwszy artykuł w ogólnym porozumieniu w sprawie taryf celnych i handlu GATT, który reguluje handel towarowy MFN jest również priorytetem w Ogólnym porozumieniu w sprawie handlu usługami GATS Artykuł 2 i Porozumienie w sprawie handlowych aspektów praw własności intelektualnej TRIPS Artykuł 4, chociaż w każdej umowie, zasada jest nieco inaczej traktowana Razem, te trzy porozumienia obejmować wszystkie trzy główne obszary handlu obsługiwane przez WTO. Wyłączone są pewne wyjątki. Na przykład kraje mogą ustanowić umowę o wolnym handlu, która dotyczy tylko towarów sprzedawanych w grupie dyskryminującej towary spoza terytorium lub może dać krajom rozwijającym się szczególny dostęp do ich rynki Lub kraj może podnieść bariery w odniesieniu do produktów, które uważane są za niesprawiedliwie handlowane z określonych krajów I w usługach kraje mogą w ograniczonych okolicznościach rozróżniać umowy, ale umowy tylko zezwalają na te wyjątki na ścisłych warunkach Ogólnie MFN oznacza, że za każdym razem, gdy kraj obniża barierę handlową lub otwiera rynek, musi to zrobić dla tych samych towarów lub usług ze wszystkich swoich partnerów handlowych, zarówno bogatych, jak i słabych, słabych lub silnych.2 Traktowanie narodowe Traktowanie cudzoziemców i mieszkańców równie importowanych i lokalnie towary produkowane powinny być traktowane jednakowo, przynajmniej po obcowaniu towarem zagranicznym. Tak samo powinno się stosować do zagranicznych i kopuła stacjonarne oraz zagranicznymi i lokalnymi znakami towarowymi, prawami autorskimi i patentami Niniejsza zasada traktowania narodowego dająca innemu obywatelom takie same traktowanie jak obywatele danego państwa znajduje się we wszystkich trzech głównych porozumieniach WTO Artykuł 3 art. 17 GATT GATS i art. 3 TRIPS, chociaż po raz kolejny zasadę traktuje się nieco inaczej w każdym z nich. Traktowanie narodowe ma zastosowanie tylko wtedy, gdy na rynek wprowadzony został produkt, usługa lub pozycja własności intelektualnej. Nałożenie opłaty celnej na przywóz nie stanowi naruszenia traktowania narodowego nawet jeśli produkty wytwarzane lokalnie nie są pobierane na równoważny podatek. Handel stopniowo stopniowo, poprzez negocjacje do góry. Obniżenie barier handlowych jest jednym z najbardziej oczywistych sposobów zachęcania do handlu. Dotyczy to opłat celnych lub taryf i środków, takich jak zakaz importu lub importu kwoty, które ograniczają ilościowo Od czasu do czasu dyskutowano również inne kwestie, takie jak polityka dotycząca biurokracji i polityki kursowej Od czasu utworzenia GATT w latach 1947-48 odbyło się osiem rund negocjacji handlowych Trzecie rundy w ramach agendy rozwoju z Ad-Dauhy trwają obecnie Na początku koncentrowano się na obniżaniu taryf cła na importowane towary W wyniku negocjacji, w połowie lat 90. kraje uprzemysłowione kraje taryfowe na towary przemysłowe stopniowo spadały do ​​mniej niż 4. Jednak w latach 80. negocjacje rozszerzyły się na barierę pozataryfową na towary oraz na nowe obszary, takie jak usługi i własność intelektualna. rynki mogą być korzystne, ale wymaga także dostosowania Porozumienia WTO pozwalają krajom stopniowo wprowadzać zmiany, dzięki postępującej liberalizacji Kraje rozwijające się są zwykle dłużej spełniające swoje zobowiązania. Pracowalność poprzez wiążące i przejrzyste powrót do góry. Kilka razy, obiecując, że nie podnoszą barierą handlową może być tak samo ważna, jak obniżyć ją, ponieważ obietnica daje firmom lepsze spojrzenie na ich przyszłe możliwości przewidywalności, zachęca się do inwestycji, tworzy miejsca pracy, a konsumenci mogą w pełni korzystać z zalet wyboru konkurencji i niższych cen. Wielostronny system handlu to próba podjęcia przez rządy, aby środowisko biznesowe stało się stabilne i przewidywalne. Runda Urugwajska zwiększyła powiązania. taryfami związanymi przed i po rozmowach z lat 1986-94. Są to taryfy, w związku z czym odsetki nie są ważone w zależności od wielkości lub wartości handlowej. W WTO, kiedy kraje zgadzają się otworzyć swoje rynki towarów lub usług, wiążą swoje zobowiązania W odniesieniu do towarów powiązania te dotyczą pułapów stawek celnych kraje importujące podatki według stawek niższych niż obowiązujące stawki Często ma to miejsce w krajach rozwijających się W krajach rozwiniętych stawki faktycznie naładowane i związane z nimi stawki są takie same. Kraj może zmieniać powiązania, ale dopiero po negocjacjach ze swoim partnerzy handlowi, co może oznaczać odszkodowanie za utratę handlu Jednym z osiągnięć wielostronnych negocjacji handlowych Rundy Urugwajskiej było zwiększenie kwoty handlu pod wiążącymi zobowiązaniami, patrz tabela W rolnictwie 100 produktów obecnie obowiązuje taryfy Wynik wszystkich to znacznie wyższy stopień bezpieczeństwa rynkowego dla przedsiębiorców i inwestorów. System stara się poprawiać przewidywalność i stabilność w inny sposób, ponieważ w ell Jednym ze sposobów zniechęcania do wykorzystania kwot i innych środków służących do ustalania limitów wielkości przywozu, które administrują kwotami, mogą doprowadzić do większej biurokracji i oskarżeń o nieuczciwe traktowanie. Kolejnym celem jest uczynienie z krajów, w których kraje będą przejrzyste i przejrzyste, Porozumienia WTO wymagają, aby rządy ujawniały swoją politykę i praktyki publicznie w obrębie danego kraju lub powiadamiają WTO. Regularny nadzór nad krajowymi politykami handlowymi za pośrednictwem mechanizmu kontroli polityki handlowej stanowi dalsze środki zachęcające do przejrzystości zarówno na poziomie krajowym, jak i wielostronnym. czasami określany jako instytucja wolnego handlu, ale to nie jest całkowicie dokładne System pozwala na taryfy, aw ograniczonych okolicznościach inne formy ochrony W sposób bardziej dokładny jest to system zasad otwartych, sprawiedliwych i niezakłóconych. niedyskryminacja MFN i traktowanie narodowe mają na celu zapewnienie uczciwych warunków handlowych Tak też są te, n dumping wywozu poniżej kosztów uzyskania udziału w rynku i subsydiów Są to kwestie złożone, a zasady próbują ustalić, co jest uczciwe lub nieuczciwe, a także w jaki sposób rządy mogą odpowiedzieć, w szczególności poprzez pobieranie dodatkowych należności celnych przywozowych obliczonych w celu zrekompensowania szkód spowodowanych nieuczciwymi praktykami handel. Mania innych porozumień WTO mają na celu wspieranie uczciwej konkurencji w rolnictwie, własności intelektualnej, usługach, na przykład Umowa o zamówieniach publicznych na wielostronną umowę, ponieważ jest podpisana przez nielicznych członków WTO rozszerza reguły konkurencji na zakupy tysięcy rządów podmiotami z wielu krajów itd. Zachęcanie do rozwoju i reform gospodarczych z powrotem do góry. System WTO przyczynia się do rozwoju Z drugiej strony, kraje rozwijające się potrzebują elastyczności w czasie, w jakim podejmują się w celu wdrożenia porozumień systemu i same umowy przechodzą wcześniej przepisy GATT, które pozwalają na specjalną pomoc i koncesje handlowe dla krajów rozwijających się trzy czwarte członków WTO to kraje rozwijające się i kraje znajdujące się w okresie przejścia na gospodarkę rynkową W ciągu siedmiu i pół roku Rundy Urugwajskiej ponad 60 z tych państw wdrożyło autonomiczne programy liberalizacji handlu W tym samym czasie kraje rozwijające się i gospodarki przejściowe były znacznie bardziej aktywny i wpływowy w negocjacjach Rundy Urugwajskiej niż w poprzednich runiach, a to jeszcze w obecnej agendzie rozwoju z Doha. Pod koniec Rundy Urugwajskiej kraje rozwijające się przygotowywały się na większość obowiązków, które są wymagane kraje rozwinięte, ale porozumienia dały im okresy przejściowe, aby dostosować się do bardziej nieznanych i, być może, trudnych postanowień WTO, zwłaszcza dla najbiedniejszych, najmniej rozwiniętych krajów Decyzja ministerialna przyjęta pod koniec rundy mówi, że lepsze kraje powinny przyspieszyć wdrażanie zobowiązań dotyczących dostępu do rynku w odniesieniu do towarów wywożonych przez kraje najsłabiej rozwinięte, co widać ks Wzrosła pomoc techniczna dla nich Niedawno kraje rozwinięte zaczęły wprowadzać przywóz bezcłowy i bezcłowy dla prawie wszystkich produktów z krajów najsłabiej rozwiniętych W tym wszystkim WTO i jego członkowie nadal prowadzą proces uczenia się obecna agenda rozwoju z Doha obejmuje kraje rozwijające się obawy dotyczące trudności, jakie napotykają przy wprowadzaniu w życie porozumień Rundy Urugwajskiej. System handlowy powinien być bez dyskryminacji, a kraj nie powinien rozróżniać między swoimi partnerami handlowymi nadając im status kraju najbardziej uprzywilejowanego lub MFN, nie powinny rozróżniać między własnymi a zagranicznymi produktami, usługami lub obywatelami, które dają im traktowanie narodowe. więcej barier sprowadza się w drodze negocjacji. podstawne przedsiębiorstwa zagraniczne, inwestorzy i rządy powinni mieć pewność, że bariery handlowe, w tym taryfy i bariery pozataryfowe nie powinny być podnoszone arbitralnie stawki celne i zobowiązania do otwarcia rynków są związane z WTO. więcej konkurencyjnych zniechęcających do nieuczciwych praktyk, takich jak subsydia wywozowe i dumping produktów poniżej kosztów, aby uzyskać udział w rynku. więcej korzyści dla mniej rozwiniętych krajów daje im więcej czasu na dostosowanie, większą elastyczność i specjalne przywileje. To brzmi jak sprzeczność Wskazuje na specjalne traktowanie , ale w WTO to w istocie oznacza niedyskryminację traktującą prawie wszystkich w równym stopniu. Jest to, co dzieje się Każdy członek traktuje wszystkich pozostałych członków jako równie najbardziej uprzywilejowanych partnerów handlowych Jeśli kraj poprawi korzyści, jakie daje jednemu handlowi, aby traktować wszystkich pozostałych członków WTO tak samo, aby wszystkie one pozostały w największym stopniu preferowane. Kraj MFN na najwyższym poziomie nie zawsze oznaczał równe traktowanie Pierwsze dwustronne traktaty MFN utworzyły wyłączne kluby wśród najbardziej uprzywilejowanego krajowego handlu partnerzy W ramach GATT, a obecnie w WTO, klub MFN nie jest już wyłączny Zasada MFN zapewnia, że ​​każdy kraj traktuje jego ponad 140 członków s jednakowo. Ale istnieją pewne wyjątki.

Comments